26 sierpnia 2020

Stojak do ramy lub tamborka

Przeglądając ostatnio z jakich najczęściej fraz trafiacie na mojego mnie na bloga, okazuje się najbardziej poszukiwaną frazą jest stojak do ramy/tamborka. To spowodowało, że postanowiłam opisać go w osobnym poście.

Stojak pochodzi ze strony HobbyStudio. Wykonany został w Anglii z twardego, polerowanego drzewa.

Do stojaka jest dołączona szczegółowa instrukcja, także złożenie go nie sprawia żadnych problemów. Każda, nawet taka amatorka majsterkowania jak ja, sobie poradzi.







  Stojak ma 76 cm wysokości. Posiada regulowany uchwyt, dzięki czemu, można ustawić sobie stojak do wysokości o 50 do 100cm. Można na niego założyć tamborek do szerokości 45cm a także ramę o maksymalnych wymiarach 61cmX30cm.





Jak założyć ramę lub tamborek na stojak? Nic trudnego. Pierwszym krokiem jest założenie kanwy na tamborek, który później wsuwamy pomiędzy klipsy trzymające tamborek i dociskamy śrubami znajdującymi się na nich, tak jak jest to widoczne na zdjęciach. 

Mój stojak utrzymuje ciężar największego tamborka i sporą ilość materiału. Mam na nim swoje A stitch in time. Nie mam pojęcia ile to kg, ale jest dosyć ciężki i stojak daje radę.  

Mam go już kilka lat i w dalszym ciągu wygląda jak nowy. Wykonany jest z solidnych materiałów, także posłuży Wam na długi czas.


 *Artykuł NIE jest sponsorowany. Wyrażam w nim swoją, subiektywną opinię.


Zapraszam Was również na moje social media a także na mój raczkujący kanał na yt.



sejfik.com

2 komentarze:

  1. Fajny stojak, nigdy z takiego nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten stojak - faktycznie wykonany jest bardzo solidnie, instrukcja montażu czytelna więc złożenie go nie sprawia żadnych trudności, sprawuje się świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.