24 maja 2020

Skąd biorę artykuły do rękodzieła?

Ten post planowałam już od bardzo dawna, ale jakoś nie miałam samodyscypliny by usiąść i napisać. Chciałam żeby to było coś wielkiego, ale...nie będzie. Czemu? Bo zdecydowaną większość produktów i półproduktów kupuję na Aliexpressie. Wiele osób narzeka na majfrednów i ich jakość produktów, ja jednak postanowiłam wypróbować i teraz zakupy robię w zasadzie tylko tutaj.


Pokażę Wam dzisiaj wybrane produkty, które zakupowałam już kilkakrotnie. Podobnych zamówień robiłam kilkadziesiąt i prócz tego, że czasem paczka nie dochodziła (dostałam zwrot) ani razu nie otrzymałam czegoś co było połamane, uszkodzone czy nieprawdziwe. Nie dlatego, że każdy sprzedawca jest 100% uczciwy a ja taka szczęściara, ale dlatego, że ZAWSZE kupuję ze sprawdzonego źródła! ZAWSZE! Przed zrobieniem jakiegokolwiek zamówienia, bardzo dokładnie czytam feedbacki (to są opinie i recenzje zakupionych produktów przez innych uczestników Aliexpress), oglądam załączone zdjęcia i czytam kilkakrotnie ( zwłaszcza przy drogich zakupach) zawarty opis przez sprzedawcę. Jeśli mam wątpliwości to...szukam dalej. Ponieważ wielu sprzedawców ma dokładnie ten sam wizualnie produkt, ale lepszej jakości i cenie.

Jak wiecie, ostatnio mam fazę na robienie biżuterii a w zasadzie kolczyków. Uwielbiam je. I w końcu nie mam problemu z ich szukaniem bo robię je sobie sama, takie jakie chcę i za nieduże pieniądze.
Głównie są to sztyfty, ponieważ na inne nie mogę sobie pozwolić ze względu na charakter wykonywanej pracy zawodowej. Dlatego też, dziś skupie się na akcesoriach do robienia biżuterii. W następnych poście pokażę akcesoria hafciarskie.


1. Baza do sztyftów


LINK

 2. Baza do wiszących kolczyków





LINK



3. Kaboszony


LINK


4. Baza do wiszących kolczyków


Uwaga: w mojej subiektywnej opinii - nie kupujcie koloru złotego. Często zdziera się to "złoto". Natomiast polecam rhodium i antyczny brąz.

LINK



5. Oczko/hak


LINK



6. Taśma bezśladowa


Nie znam prawidłowej nazwy, ale nie wyobrażam sobie pracy bez niej. Znakomicie utrzymuje produkt w bezruchu. Świetnie sprawdza się w pracach, które wymagają dokładnego umiejscowienia półproduktu.

LINK

 

7. Narzędzia jubilerskie


Ułatwiają niezwykle pracę. Odkąd nabyłam sobie jedną parę ( bo tyle na początek wystarczy) zapomniałam o bólu i masakrowaniu palców

LINK


8. Naszyjnik ze skóry, rzemyki


LINK


9. Barwniki do żywicy

Są bardzo dobrze napigmentowane. Ładnie się mieszają a kolor nie wybija się ponad żywicę.

LINK




10. Gotowy zestaw


I ostatni, ale nie najgorszy. To był mój pierwszy zestaw. Kupiłam go, żeby przekonać się czy to jest to. I tak wpadłam. Zestaw posiada wszystko, co potrzebne do zrobienia swojej pierwszej biżuterii.




LINK


Aby nie pozostać gołosłowną to parę fotek, wykonanych przez ze mnie kolczyków.













Po więcej zdjęć zapraszam na mojego Instagrama lub Fanpage'a. Pozdrawiam serdecznie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.