30 października 2013

Sezon świąteczny otwarty!

A więc sezon świąteczny uważam u siebie za otwarty:) Na pierwszy ogień idą maleństwa:





Na dzwoneczek nie mam jeszcze pomysłu, a raczej mam ich za dużo i nie wiem na który mam się zdecydować :p
Jak tylko będę miała jakiąś konkretną idea, oczywiście się podzielę.
A tymczasem na tapetę idzie kolejne maleństwo - zawieszka




Ponieważ nie przepadam za haftowaniem małych wzorków te drobinki były świąteczną rozgrzewką. Twórczo zainspirowana wrzuciłam na tamborek pierwszą z dwóch świątecznych serwetek. Myślę, że oczytane hafciarki wiedzą jaką gazetkę i wzorek mam na myśli:)  Jak już będzie idealnie wykończona a ja nie będę zawalona obowiązkami to się pochwalę postaram się zrobic to jak najszybciej.


Tymczasem dziękuję za odwiedziny i komentarze a nowo przybyłych obserwatorów serdecznie witam.

6 komentarzy:

  1. Maleństwa urocze. Niecierpliwie czekam na następne prace. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorki są śliczne - ja już też zaczęłam, z przeznaczeniem na kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maleńkie urocze wzorki! Bardzo lubię haftować świąteczne wzorki.Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowo u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej boski blog wpadniesz do mnie ?? http://moj-swiat-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.