17 lutego 2018

Jak robię tańsze zakupy internetowe?




Od jakiegoś czasu testuje pewną platformę, umożliwiającą robienie tańszych zakupów. I muszę się pochwalić swoim odkryciem. Moi obserwatorzy z Instagrama, zapewne pamiętają moje wieczne narzekania podczas świątecznego szału zakupowego i moją wręcz agresywną postawę wobec robienia w tamtym czasie zakupów. Tegoroczne święta były pierwszymi, podczas których wszystkie prezenty po raz pierwszy robiłam tylko internetowo. Poszukując dobrych sklepów. Zostałam zaproszona na serwis Bonusway. Dziś poświęcę post tylko jemu, bo warto!



 
Bonusway, czyli tańsze zakupy
 



Na początku szczerze zaznaczam! Nie jestem zwolenniczką programów partnerskich. Czasami korzystam jedynie z Sejfika, kiedy potrzebuje doładowania telefonu. Więc, dlaczego pisze o Bonusway? O platformie dowiedziałam się od znajomej z pracy. Kiedy powiedziałam jej, że tak często robię zakupy internetowo zaproponowała mi udział w tym programie. Postanowiłam przetestować i kiedy znalazłam w nim swoje ulubione sklepy i dostałam pieniądze za zakupy to oczywiście zostałam.



Co to Bonusway?


Bonusway działa na rynku od 2011 roku. Jego działalność rozpoczęła się w Finlandii i bardzo szybko rozwinęła się w 13 innych krajach. Do Polski dotarł całkiem niedawno bo w sierpniu 2017 roku.



 Bonusway jest darmową platformą, dzięki której możemy znacznie obniżyć koszty zakupów internetowych. Inaczej mówiąc, platforma premiuje nas za dokonane zakupy zwracając nam część wydanej kwoty.


Jak to działa? 

 
Za każdym razem, gdy dokonujemy zakupy w sklepie współpracującym z Bonusway, otrzymujemy pewien procent lub konkretną kwotę w zależności od sklepu.



Prócz prowizji, otrzymujemy kody rabatowe a także oferty specjalne. A wszystkie rabaty ze sobą się łączą. więc za dokonane zakupy możemy dostać całkiem przyzwoity zwrot.

Mało tego. Im bardziej aktywnymi uczestnikami jesteśmy, tym większe mamy rabaty. Wyznacznikiem aktywności są odznaki, które dostajemy za różne zadania jakie wyznacza nam serwis. 10 odznak to kolejny poziom i dodatkowe rabaty. Póki co, tych odznak możemy uzbierać tylko 30, ale program cały czas się rozwija.



Z iloma sklepami współpracuje Bonusway?

Sklepów partnerskich jest naprawdę sporo. Każdy znajdzie coś dla siebie. Sklepów jest ponad 280, a więc, nie jestem w stanie opisać Wam każdego sklepu z osobna. Ich listę sporządziłam TUTAJ
W Bonusway prócz sklepów, można także znacznie obniżyć koszty swoich podróży zamawiając taszy bilet lotniczy czy nocleg. Bonusway to także jedzenie. Ja bardzo często zamawiam pizzę do domu.



Jak korzystać z serwisu?

To bardzo proste. Warunkiem korzystania z Bonusway jest skończone 16 lat i posiadanie konta bankowego lub PAYPALA. Na początku musimy założyć tam swoje konto, odszukać swój ulubiony sklep i kliknąć w link przenoszący nas na stronę sklepu. Zakupy robimy dokładnie tak samo jak zazwyczaj i dostajemy dodatkowo bonus! Gdzie jest haczyk? Nie ma go! Jedyne co, to koniecznie robiąc jakikolwiek zakupy internetowo, wyrobić sobie nawyk, odszukania swojego sklepu w Bonusway, aby dostać za zakupy upust. To naprawdę mega wygodne. Możecie wybierać spośród wielu sklepów z wielu dziedzin. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja osobiście najczęściej zakupuje tam pizzę na dowóz a także robię zakupy kosmetyczne i oczywiście pasmanteryjne Najczęściej korzystam z Douglas i Strefy urody. Bardzo często mają one dodatkowo rabaty a więc zakupy są wtedy jeszcze tańsze, ponieważ wszystkie rabaty się sumują!
Jeśli jesteśmy wielbicielkami mody, znajdziecie w ofercie takie sklepy jak Orsay, Moonami, Bonprix i wiele innych. Mamy także znajdą coś dla swoich pociech w m. in w Smyku. Fani produktów chińskich dostaną prowizję za zakupy na Alieexress czy Dreslily. Wybór sklepów jest naprawdę ogromny i prowizje całkiem przyzwoite. Program bardzo często powiększa je z okazji świąt czy takich okazji jak Walentynki.



Osobiście jestem mega zaskoczona, że tak młodziutki sklep posiada tak dużą bazę sklepów, a także że funkcjonuje bez żadnych błędów. Wszystko przebiega bardzo sprawnie, nawet kontakt z Biurem Obsługi Klienta!

I niespodzianka!
Jeśli zarejestrujecie się z mojego linku,

dostaniecie ode mnie na początek 15zł za pierwsze zakupy! Pamiętajcie, że ten bonusik otrzymacie tylko na pierwsze zakupy i tylko z tego linku. Z innego nie zadziała. Także udanych łowów!

15 komentarzy:

  1. Aż sam zajrzę na tę stronę. Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie muszę zajrzeć na Bonusway, trzeba łapac okazję :D świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stronka ale ja nie robię żadnych zakupów jeśli chodzi o ubrania :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna strona! Muszę na nią wejść :)


    Pozdrawiam,
    Kasia z Barwnych Stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba byś musiała jeszcze raz wstawić ten link, bo ten co jest podany to przekierowuje tylko do strony głównej, a chyba nie o to chodzi. Myślę, że bym skorzystała lecz bez Twojego linku ani Tobie nic to nie da, ani pewnie mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link działa poprawnie. Z bloga przekierowuje do strony głównej Bonusway ;) Wszystko jest w porządku. Dziękuje bardzo za czujność i odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  6. My brother recommended I might like this website. He was totally right.

    This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this info!

    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  7. This post will help the internet users for creating new weblog or even a blog from start to end.

    OdpowiedzUsuń
  8. After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get
    4 emails with the exact same comment. Perhaps there is a means you can remove me from that
    service? Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie korzystałam, a też robie dużo zakupów w internecie, chyba czas to zmienić ;)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa stronka, koniecznie muszę ją odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zerknąć na tę stronkę :) często robię zakupy przez internet :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.