17 listopada 2013

Świąteczne Candy.




 

Święta tuż tuż a ja zapraszam na pierwsze u mnie świąteczne Candy.







Przygotowałam dla Was kilka drobiazgów, które myślę, że przydadzą się w ozdabianiu lub tworzenia świątecznych projektów.






A więc, w zestawie znajdziecie:

- własnoręcznie wykonaną kartkę świąteczną, którą wczoraj przedstawiałam na blogu.
- haft – półprodukt do wykorzystania w dowolny sposób
- zestaw flamastrów do ozdabiania przedmiotów
- taśma frędzelkowa
- złote cekiny
- koraliki szklane białe perełki
- mulina Ariadna nr 1816 i 1548





 

Wiele z tych drobiazgów przyda się do tworzenia ozdób świątecznych. Myślę, że dają sporą dowolność.
Jeśli podobają się Wam te drobinki serdecznie zapraszam do zapisu.




Zasady:

1.      Komentarz pod postem z wyrażoną zgodą
2.      Zamieszczenie baneru na swoim blogu wraz ze zdjęciem i aktywnym linkiem do tego postu
3.      Miły będzie zapis do obserwujących, ale nie jest to konieczne
4.      Candy jest dla wszystkich – jeśli nie masz bloga zostaw w komentarzu maila
5.      Zapisy do 14 grudnia. 15 grudnia w godzinach wieczornych odbędzie się losowanie. Po wylosowaniu powiadamiam szczęśliwca, który podaje mi swoje dane i wysyłam świąteczną paczkę.


 

Powodzenia!









10 komentarzy:

  1. To ja pierwsza staję w kolejce:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Upominki kuszą , czemu nie spróbować pozdrawiam dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też się ustawię w kolejce:) , zawsze jest miło otrzymać prezent;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką radością ustawiam się w kolejce i z chęcią wezmę udział:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również z chęcią sie zapisuję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://krzyzykowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności przygotowałaś:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy! Baner już zamieszczony na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też sie zglaszam do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.