21 sierpnia 2017

Folk w odsłonie pierwszej

Od zawsze wszelkie wzory folkowe a szczególnie łowickie przyciagały mój wzrok jak żadne inne. Mimo, że w swojej kolekcji mam sporo wzorów to nie mogłam się decydować który wybrać. Aż w końcu zdecydowałam się i wybrałam chyba najbardziej popularny i często haftowany wzór. Te, z Was, które jeszcze go nie rozpoznają pozwolę sobie potrzymać w tajemnicy.







Nie sądziłam, że będę miała taką frajdę wyszywając go bo obawiałam się częstych zmian kolorów. Nic bardziej mylnego. Wybrałam dla niego czarną kanwę. Nie bardzo rozumiem, dlaczego hafciarki do haftowania wzorów łowickich tak często sięgają po biały materiał. Uważam, że wszelkie tego typu wzory idealnie wyglądają na czarnym tle, który jeszcze bardziej uwypukla bogatą kolorystykę.







Teraz tylko muszę się zdecydować na przeznaczeniem tego haftu, torba czy poduszka? Jak myślicie?

3 komentarze:

  1. Torba :) Potem do kompletu zrobisz kosmetyczkę, portfelik, etui na telefon, okulary, breloczki itd ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wiąże się to z tym, że bardzo mało osób, umie, lubi, haftować na czarnej kanwie. Haft poznaję, i mam nadzieję, że kiedyś też go wyhaftuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.