5 listopada 2018

Serce łowickie w atmosferze jesieni

Mimo, iż jesień tegoroczna nas wielce rozpieszcza kolorami, ja postanowiłam wrócić do haftu z bardziej soczystymi kolorami. Moje serducho łowickie leży i aż się prosi, żeby go w końcu skończyć.





Więc usiadłam i skończyłam połówkę, rozpoczynając drugą. Fajne jest wrócić do haftu po ponad półrocznej przerwie. Niestety jakoś letnia pogoda nie zachęca mnie do wyszywania. W ciepłe dni bardzo dużo czasu spędzam na świeżym powietrzu jeżdżąc na rowerze lub biegając. Zima bardziej mnie nastraja do robótek. A jak jest u Was? Wyszywanie okresowo czy non stop w ciągu całego roku? Piszcie w komenatrzach lub na fanpagu. Bardzo cichutko tam siedzicie :)



Wracając do tematu, wyszywając zaczęły mi się kończyć nici i tu zaczęłam się ciut martwić...bo nici mam w domu naprawdę multum, a brakuje mi tylko kilku konkretnych numerów. Zawsze zamawiałam chińskie muliny z aliexpressu, ale słysząc o dodatkowych opłatach zaczęłam się martwić. Przy tych zmianach zupelnie nie opłaca się robić drobnych zakupów...



Zapewne serducho znowu będzie musiało poczekać swojego ukończenia aż zbraknie mi więcej numerów, wtedy zrobię większe zamówienie. A co tam u Was?


9 komentarzy:

  1. Super już wygląda to serducho. Ja jestem fanką małych haftów, takich na raz ;-) Ostatnio zamawiałam różne drobiazgi z AliExpress, ale nie było żadnej dodatkowej opłaty Na razie to chyba tylko info puszczone w eter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio również przerzuciłam się na mniejsze wzorki. Niedługo pokażę na blogu!

      Usuń
  2. Pięne jest to serducho, rzeczywiście energetyczne w tych swoich barwach.Podziwiam za tą czarną kanwę.Mam jeden zestaw właśnie z Aliexpres z tym kolorem kanwy jednak po wstępnym zaznaczaniu nitką środka poddałam się, to nie kolor dla mnie. Zamieniłam czerń na biel i po prostu tą czerń wyszyję.
    Haftuję cały rok. Mniej wiosną i latem ale xxx stawiam systematycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam zakupy u Andrzej Agnieszka Wisznicki - mają nici z aliexpress. Często u nich kupuje i polecam. Bardzo miła i fachowa obsługa. A o opłatach słyszałam, ale jeszcze nie widziałam. Kupowałam ostatnio igły i płaciłam tylko za towar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również robię zakupy u p. Andrzeja i jestem bardzo zadowolona. Ostatnio jednak nie potrzebowałam nici, ale zapewne jak będę potrzebowała to się zgłoszę do p. Andrzeja. Mam nadzieję, że nie podniesie cen jeśli Ali wprowadzi dodatkowe opłaty

      Usuń
  4. Super wzorek i wykonanie. Co do Ali to raz na jakiś czas puszczają w eter że będzie cło i inne opłaty ale na szczęście jeszcze tego nie zrobili :) Muliny jeszcze tam nie zamawiałam - jak jest z jakością?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.