12 kwietnia 2015

31 faktów o mnie z okazji moich 31 wiosen. Początek tasiemca...

Dziś trochę o mnie. Od ponad 2 lat prowadzę tego bloga a nie wspomniałam o sobie ani słówkiem. Dziś nadrabiam zaległości. A ponieważ nie lubię standardowych opisów swojej osoby, z okazji moich 31 urodzin - 31 faktów o mnie:



1. Nie jestem fotogeniczna. Lubię oglądać siebie na zdjęciach.
2. Nie akceptuję papryki.
3. Mimo, iż moja szafa się nie domyka, nie mam się w co ubrać
4. Uwielbiam muszaste okulary.
5. Kiedy jestem zdenerwowana i zmęczona - uciekaj
6. Nienawidzę delegacji. Fajnie jest się wyrwać od codzienności.
7. Chciałabym być kotem.
8. Nie umiem rymować.
9. Dzień bez kawy to dzień stracony.
10. Jestem Chujową Panią Domu
11. Oglądam filmy po kilkadziesiąt razy.
12. Uwielbiam diety! Szczególnie tę czekoladową!
13. Cierpię na chroniczny brak czasu. Jestem za wprowadzeniem czasu centuriona. Niech doba trwa 36h.
14. Mam alergię. Także na debili.
15. Kiedy jestem zdenerwowana nie panuję nad słowotokiem.
16. Jestem jedynaczką. Nigdy nie chciałam mieć rodzeństwa.
17. Lubię książki, ale nie lubię czytać.
18. Farbuję włosy. Zawsze po zabiegu postanawiam powrót do naturalnego koloru.
19. Dużo śpię. Nigdy się nie wysypiam.
20. Jak byłam mała, grałam na flecie. Dzisiaj nie potrafię się ponownie tego nauczyć.
21. Boję się dentysty i często do niego chodzę. Lubię mocne wrażenia.
22. Mam fioła na punkcie kupowania herbat. Na co dzień piję tylko kawę.
23. Jestem filigranowa, ale nie krasnalem.
24. Uwielbiam ludzi tajemniczych. Wkurza mnie, że nic o nich nie wiem.
25. Lubię poznawać ludzi. Nie lubię jak oni poznają mnie.
26. Nie potrafię się nudzić. Czasem się nudzę i o tym nie wiem.
27. Lubię alkohol. Nie lubię piwa.
28. Nie mam poczucia rytmu. Jestem pasjonatką tańca.
29. Chciałabym się nauczyć grac na gitarze. Nie potrafię nauczyć się gry na flecie.
30. Jestem marzycielką twardo stąpającą po ziemi.
31. Kocham uczucie zakochania, które szybko mija.

3 komentarze:

  1. Po pierwsze: 100 lat oraz spełnienia marzeń!
    Po drugie: świetny opis przeciwności, a to w jednej osobie :) Czytając większość punktów jakbym o sobie czytała...taka mała dygresja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat :)
    Super post! Był taki prawdziwy , że pomyślałam sama o sobie ;)
    Chcemy takich więcej :)

    http://mojkuchennyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.