14 stycznia 2019

Nowy haft na Nowy Rok

Jednym z moich noworocznych postanowień było nie zaczynać żadnego nowego haftu...było...bo kiedy zobaczyłam ogłoszenie Ani z kreatywna.tvkreatywna.tv o rozpoczęciu zabawy postanowiłam dołączyć. Nigdy nie brałam udziału w podobnej zabawie ( aż mi wstyd ), więc postanowiłam to zmienić, tymbardziej, że zamarzyłam sobie wyszyć (kiedyś) serwetę na swój zielony parapet. Świadomość ogromu pracy nie była tutaj zbytnio motywująca. A więc, by nie przedłużać haft ma taki wzorek



Można go znaleźć w gazetce Cross Stitcher nr 287.
Planuję wyszyć go 2 lub 3 razy, tak aby hafty były obok siebie i stanowiły długość mojego parapetu. Pierwotnie chciałam wyszyć go muliną wielokolorową, ale gdy zobaczłam cenę zmieniłam nieco strategię i postanowiłam wykorzystać koncówki znienawidzonej przeze mnie Ariadny i pobawić się mieszaniną kolorów. Czegoś podobnego nigdy nie robiłam, więc ciekawa jestem efektu końcowego. To dość spore ryzyko, ale lubie eksperymentować w hafcie czasem wychodzi bałagan a czasem cudo. Oby tym razem, także wyszło cudo :)

8 komentarzy:

  1. Fajny wzór wybrałaś. Będę podglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. E fajne to... A miks kolorowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wzór :) Widać że włożyłaś w niego mnóstwo pracy. Moja ulubiona firanka na okno balkonowe ma bardzo podobny wzór z takich srebrnych niteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęlam go wyszywać. Mam nadzieję, że będzie robił wrażenie

      Usuń
  4. Wow jestem pod wrażeniem ;) Końcowy efekt naprawdę może robić wrażenie. Podczas mojej ostatniej wizyty w sklepie z bielizną widziałam seksowne gorsety z bardzo podobnymi wzorami i muszę przyznać, że wyglądało to niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór i pomysł masz bardzo interesujący:-) Powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi bardzo miło, że jako pierwszą wybrałaś właśnie moją zabawę :) Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić i wzajemnie będziemy się motywować. Wzór, który wybrałaś naprawdę robi wrażenie. Zapowiada się piękna praca :) Mocno trzymam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na efekty. wzór cudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.