26 maja 2019

Moja pierwsza biżuteria




Pierwsze wykonane kolczyki okazały się moją ulubioną biżuterią, którą noszę.



 Na pierwszy ogień starałam się nie próbować wykonać czegoś bardziej zaawansowanego, ale stworzyć coś łatwego z półproduktów. I mimo tego, że wydaje się to niezmiernie łatwe, to nie obyło się bez żadnych komplikacji.



 Pierwszym, ale i jedynym problemem okazał się wybór odpowiedniego kleju. Przetestowałam kilka i nie obyło się bez wpadek, bo albo nie trzymał, albo bardzo długo schnął albo pozostawiał niestetyczne plamy...ale końcem końców trafiłam na ten, który w miare mnie satysfakcjonuje. Nie jest idealny, ale mocno trzyma a to jest najważniejsze.



Ostatczny efekt bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.