25 stycznia 2017

Zestaw startowy do wykonania hybryd dla początkujących

Odkąd tylko zaczęłam malować paznokcie marzyło mi się by lakier utrzymywał mi się znacznie dłużej niż jeden dzień. Przy moim trybie życia, czasami lakier odpryskiwał mi nawet po kilku godzinach. Z pomocą przyszły lakiery hybrydowe. 
Od niedawna stałam się posiadaczką gotowego zestawu do zakładania hybryd. Jest to zestaw dla takich osób jak ja, które zaczynają dopiero swoja przygodę z hybrydami. Nigdy ich na sobie nie miałam dlatego miałam trochę obaw. Sporo czytałam o pogarszającym się stanie paznokcia czy alergiach. Postanowiłam zaryzykować. I nie żałuję. To są już moje trzecie hybrydy z tym zestawem i nic się nie dzieje. Polecam

Zestaw startowy Semilac Set Effective z lampą Led 9W można nabyć tutaj
Dostajemy go w takim oto ładnym pudełeczku.





Wszystko ładnie, estetycznie i przede wszystkim bezpiecznie zapakowane.





Prócz oferty i instrukcji dostałam od Semilac jeszcze takie dodatki.





Czyścik do telefonu, naklejki, krówki z cytatem i wizytówkę z imieniem osoby pakującej. Dla mnie paczuszkę pakowała Ewelina, którą serdecznie pozdrawiam. Co do krówek były mega smaczne, a cytaty możecie znaleźć na moim insta --> tutaj

Co znalazłam w zestawie:

  • Pilniki
Przydadzą się nam do nadania odpowiedniego kształtu paznokciom. Przy ściąganiu hybrydy warto wykorzystać gruboziarnisty pilnik do spiłowania topu, aby szybciej i łatwiej się go pozbyć.




















  • Blok polerski

Z jego pomocą zmatowimy płytkę paznokcia. Dzięki temu, lakier będzie lepiej się trzymał.




  • Płatki bezpyłowe
 Do przemywania dołączonymi płynami można pazurki przetrzeć zwykłymi płatkami, jednak pozostawią one po sobie włoski, pyłki itp. Płatki od Semilac są całkowicie bezpyłowe. Nie pozostanie po nich nic co mogłoby spowodować odpadnięcie lakieru.






  • Striper
Posłuży nam do ściągania lakieru z płytki. Jest plastikowy, więc nie zrobi żadnej krzywdy naszym paznokciom.





  • Baza
 Bazę nakładamy na oczyszczony paznokieć. Bez niej i topu założenie hybrydy jest niemożliwe.
  • Top
Nakładamy aby wzmocnić naszą hybrydę i nadać pięknego połysku.

  • Cleaner i remover
W zestawie znajdziemy dwie, miłe dla oka, różowe buteleczki. Jedna to cleaner do odtłuszczenia paznokcia i całkowitego jego oczyszczenia przed nałożeniem lakieru. Remover to płyn z acetonem posłuży nam do usunięcia hybrydy.

  • 5 mini buteleczek lakierów
022 Mint
130 Sleeping Beauty
068 Delicate Red
032 Biscuit
079 Dark Green Pearl




  • Lampa led 9W
Najważniejszy element zestawu. Dzięki niej utwardzimy każdą warstwę nałożoną na paznokieć. To właśnie bez niej, nasz manicure nie będzie tak trwały. W zestawie znajdziemy nowość od Semilaca. To lampa typu mostek o mocy 9W z czasem naświetlania 30sek.


Bardzo malutka, urocza i niezwykle poręczna. Lampa nie posiada żarówek, więc nie musimy martwić się o zmianę przepalonych żarówek. Zamiast nich są diody.

Czy warto zakupić zestaw do hybryd?

Każdy z wymienionych elementów można sobie skompletować osobno. Jednak jeśli chodzi o osoby takie jak, ja - początkujące, zestaw jest znacznie lepszym rozwiązaniem. Posiadamy w tym zestawie wszystko co pomoże nam w założeniu i ściągnięciu hybryd. Firma Semilac wypuściła kilka taki zestawów. Różnią się głównie załączoną lampą. W moim zestawie lampa jest jedną z najsłabszych, ale dla osoby, która robi sobie hybrydy w zaciszu domowym, to ta lampa wystarczy w zupełności. I przede wszystko zajmuje bardzo mało miejsca.

Samo wykonanie amatorskich hybryd nie jest strasznie trudne. Jest to jedynie kwestia do przyzwyczajenia się do pędzelka i gęstości bazy i topu.

Firma Semilac posiada ogromną baz kolorów. Wybór jest ogromny, więc każda znajdzie coś dla siebie. Moja kolekcja na pewno wkrótce się powiększy, bo jestem zachwycona tym zestawem.

A tak prezentują się moje pazurki z kolorem 079.



Zapraszam na moje profile social media



2 komentarze:

  1. Tez zastanawiam się nad zakupem takiego zastawu, bo borykam sie z tym samym problem co Ty...i widzę, ze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie to wygląda, :) może kiedyś polubię malowanie paznokci i też zakupie taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.